3u_sbseOTZW-qU1dUM0GVJXdPIg

Kasih Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

SEMANGAT!

Assalamualaikum..
 Alhamdulillah, harini dah masuk puasa ke -22 dah pun. Radio pun banyak putar lagu raya. Bila terdengar lagu raya di radio, terasa semangat raya datang. Semalam saya berjaya menyudahkan biskut raya green pea. Sebelum nie tak pernah makan dan tahu wujudnya biskut tue sampai la satu hari rakan opis saya nie cerita keenakan biskut tue. So saya pun surf internet dan cari resipi. Pegi kedai kek dan beli keperluan. Hee best dan happy sebab biskut saya menjadi. Seronok sebab biskut baru untuk famili saya nie. Tahun nie mungkin tahun last bulan puasa ada dekat rumah buat kuih dengan mak dan adik-adik saya nie.(berangan je lebih). Mungkin dekat nak raya, hujung minggu datang rumah mak wat biskut raya. Boleh la bagi mak sikit saya bawa balik rumah sikit kan?hehehehe
Raya tahun ini, saya belikan mak saya kuih raya royale choclate dan tat nanas. Ntah hape penyakit saya tahun nie, saya terasa nak bagi kat mak Garu (kira nak amik hati la nie kan.) Saya beli sebalang kuih royal chocolate dan sebalang tat nenas serta sebalang biskut green pea saya yang sedap nie.hik!1st time setelah 3 tahun berkawan. Saya nak hantar kuih raya buat tunang adik saya yang jauh nun di German sana. Cian dia...raya jauh ngan mak pak dia.

Tahun nie jemput le datang raya rumah saya ye?boleh rasa biskut green pea saya nie. hahahahah seronok sebab saya dah bagi kuih baru kat mak saya. Kalu tak tiap tahun makan kuih biskut mazolla, coklat chip, popia mini. Tahun nie ada biskut baru.Yeay!

1 comment: