3u_sbseOTZW-qU1dUM0GVJXdPIg

Kasih Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Sebelum Bernikah

Halooo...

Pukul berapa boleh masuk coldroom jadi auditor nie? Akibat kebosanan menunggu umpama menanti buah tak gugur maka saya pun berblogwalking la tengok-tengok rencana B2B di alam maya. Terlintas pula di kepala pasal persiapan paling PENTING. Saya pun dengan senang hatinya ke website Jais sebab teringin nak attend kursus kahwin under Jais. klik disini untuk maklumat lanjut mengenai jadual serta tempat kursus. Ikut planning asal nak pegi kursus kahwin 8 dan 9 haribulan tapi nampak gayanya macam tak boleh yek sebab sudah penuh.


Sangat suka website JAIS nie sebab lengkap semuanya. Hanya download borang yang ada beserta senarai semak dan boleh terus ambil tindakan yang sepatutnya. Saya dah setel download segala borang serta prosedur.

Senarai tindakan:
Isnin: Fax borang permohonan kursus pra-perkahwinan untuk kursus 15-16/1/2011
Isnin: Apply leave untuk sabtu (15 Januari 2011) & 17 Januari 2011 untuk saringan HIV

Since borang sudah ada nie boleh la mengisi ape yang sepatutnya. Ahad nie boleh la serah pada Mr. Garu untuk tindakan lanjut. Pendapat saya baik saya setelkan dalam bulan ini sebab saya nak nikah 1 May 2011 sebelah pagi. 1st come 1st serve basis kot. kih..kih..kih.. Mode: Excited!

0 comments:

Post a Comment