3u_sbseOTZW-qU1dUM0GVJXdPIg

Kasih Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 11, 2012

SinAraN rEmbUlan

Haloooo...


Biasa jam 2 pagi camni,ramainya dah diulit mimpi maybe ada yang sampai ke China dah kot. As me,ntah mimpi APA menaip blog plak di kala malam pekat ni.


Sejak bergelar ibu ni,waktu malam dan saya memang sinonim. Rasa kembali ke zaman muda remaja dulu yang time begini la masa saya mentelaah atau menyiapkan assignment. Nak-nak musim exam memang jadi bestfriend dengan namanya malam. Kebiasaan kalau plan nak berburung hantu,lepas solat isya' saya dah menidurkan diri. Takdela rasa teruk sangat aktiviti burung hantu saya.


Saya fikir,bila ijazah tergenggam maka nikmat malam sayA pun graduate la juga kan tapi rupanya tersasar,saya kembali menjadi bff kepada malam bila selamat ditabal menjadi ibu gara-gara 'sinaran' sukakan rembulan.


APA benar bila habis pantang bayi dah tak macam ni?ni skang ni Si anak Lena tidur Di celah kaki sayA.ape port la dia nie.main bedal je.takpelah janji Kami Lena..dia baru Lena selepas membuntangkan Mata sejak pukul 1 pagi tadi.anyway guys,saya patut tidur sekarang...heee


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment