3u_sbseOTZW-qU1dUM0GVJXdPIg

Kasih Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

Pengorbanan Ibu!Penjenayah Tak Berguna!

Halooo Friday..

Hectic Week! sampai tak menyempat nak menulis disini sebab banyak sangat kerja yang perlu setel sebelum bercuti panjang minggu depan.heeeee semalam semua menda dah setel dah and harini bersenang-senang la kan.

Hurm...disebabkan harini saya agak santai di opis jadi sempat la membaca berita online. Terkejut dengan berita muka depan Harian metro

Perasaan saya sebal dan rasa sangat kasihan dengan mangsa bergelar ibu itu. Demi maruah anaknya dia terpaksa dan saya yakin pastinya ibu itu mengalami tekanan perasaan selepas peristiwa itu. Keji sungguh manusia haiwan tue!Sudah la menyamun lepas tue memperkosa pula. Saya berdoa supaya si penjenayah mendapat hukuman yang setimpal!adalah lebih molek kalau ada ahli keluarga 2 ekor haiwan itu mengalami nasib yang sama. Biar mereka rasa bagaimana perasaannya. Tiada langsung belas kasihan kepada golongan yang lemah hingga sanggup meragut maruah pula. Saya sungguh GERAM bila terbaca atau terdengar berita semacam ini. Tetiba saya teringat Mak saya yang tinggal seorang dirumah bila semua orang keluar bekerja. 


Semoga ALLAH lindungi mak dan seluruh keluarga saya dari kejahatan manusia yang semacam itu. Jangan la ALLAH duga dengan keadaan seperti itu. Pada saya, jika diuji sampai begitu mungkin boleh sampai tahap saya berdendam dan mungkin membunuh diri. Ish!minta jauh la Ya ALLAH!
 
Jauh disudut hati saya, saya sangat minta ALLAH lindung saya dari kejahatan manusia sebegitu. Saya sangat takut dengan kejahatan lelaki bernafsu binatang! Kepada ibu yang sangat mulia itu, semoga anda lebih tabah, buat anak hargailah pengorbanan ibu kamu itu. Sedih dan geram bercampur baur bila saya terbaca berita muka hadapan metro itu. 

Buat kengkawan, jagalah diri sebaik mungkin. Buat suami yang bekerja malam, pastikan keluarga berada dalam selamat sentiasa. 

0 comments:

Post a Comment